- Czy koszt przesyłki wliczony jest w cenę książek?
Nie, koszt przesyłki nie jest wliczony w cenę książek. Na terenie Polski jest to koszt zryczałtowany, który nie zależy od wielkości przesyłki.
Przy wysyłce za pośrednictwem Poczty Polskiej jest to 13 zł w przypadku płatności przelewem lub kartą oraz 22 zł w przypadku płatności przy odbiorze. Przy wysyłce kurierem jest to odpowiednio 18 zł i 23 zł. - Czy na fakturze będą ujęte koszty wysyłki?
Na fakturze koszty przesyłki są ujęte jako oddzielna pozycja. - Chcę zapłacić przelewem, jak mogę to zrobić?
Przy składaniu zamówienia należy wybrać opcję „Płatność przelewem", a po sfinalizowaniu zakupów, dokonać wpłaty na konto bankowe MediPage sp. z o.o. Zamówienie zostanie zrealizowane niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. - Jak szybko realizowane są zamówienia?
Książki wydawnictw MEDIPAGE oraz MED-MEDIA:
W przypadku płatności przelewem, książki wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, natomiast w przypadku płatności przy odbiorze, w ciągu 2 dni roboczych od momentu wpłynięcia zamówienia. W wyjątkowych przypadkach czas ten może się wydłużyć do 7 dni roboczych.
Czas dostawy książek wysyłanych za pośrednictwem kuriera wynosi ok. 48 godzin od momentu realizacji zamówienia przez księgarnię MediPage, natomiast za pośrednictwem Poczty Polskiej od 3 do 14 dni.
Książki wydawców zagranicznych:
Czas realizacji zamówienia dla książek w wydaniu zagranicznym jest dłuższy i wynosi od 21 do 60 dni roboczych. Czas oczekiwania zależny jest od dostępności konkretnych tytułów u współpracujących z MediPage wydawców zagranicznych. - Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?
Należy wejść w zakładkę „Twoje zamówienia" i sprawdzić aktualny status zamówionych przez Państwa książek. - Czy jest możliwe połączenie zamówień, które są już złożone, ale jeszcze nie zostały zrealizowane?
Tak, istnieje taka możliwość. Prosimy jednak o szybki kontakt mailowy lub telefoniczny z naszą księgarnią. Jeżeli pierwsze zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, połączymy oba zamówienia, a koszty wysyłki zostaną naliczone jak za jedną paczkę. - Czy po złożeniu zamówienia możliwa jest jego zmiana?
Na prośbę telefoniczną lub mailową Klienta możemy zmienić złożone zamówienie. Zmiana jest jednak możliwa tylko do momentu wysłania przesyłki. - Zamówiłem książkę polską oraz książkę wydawcy zagranicznego. Czas realizacji obu zamówień jest inny. Czy oba towary dostanę w oddzielonych przesyłkach?
Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie skompletowania wszystkich tytułów zawartych w zamówieniu i wysłane jako jedna paczka. Na życzenie Klienta możliwy jest podział zamówienia, jednak należy to zaznaczyć w komentarzu lub skontaktować się z księgarnią wysyłając mail na adres ksiegarnia@medipage.pl - Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionej książki?
Tak, istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym biurze przy ul. Fałata 2/48 w Warszawie. - Zapomniałem hasła do swojego konta. Co mam zrobić?
Aby otrzymać hasło, proszę kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła?", który znajduje się pod okienkiem do logowania, a następnie wpisać adres e-mail, który podali Państwo, logując się do sklepu. Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się w księgarni.